Direktlänk till inlägg 5 februari 2013

Vad kommer jag skriva om lite senare i tiden?

Av emil magnusson - 5 februari 2013 13:30

Jo hade tänkt att kommer skriva om följade saker lite senare:

- Om hur en tävling går till för RC bilarna

- Hur det har gått för mej än så länge

- Hur mycket det kostar att hålla på med RC bilar

- Det finns olika klasser man kör med olika stora modeller så vad jag kör för modeller osv


ja det kommer säkert upp något mera sen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emil magnusson - 16 juli 2013 00:25

Nej men nu var det väldigt länge sen jag gjorde ett inlägg men kände för att börja igen :=)nej men idag har jag hållt på med en av våra radiobilar gjort rent den och sen suttit vid datan sen varit ute med grymma vänner !!!! ...

Av emil magnusson - 7 februari 2013 13:00


Nu kommer den andra bilen jag kör.     Detta är en 1:10 el buggy bil. Den har exakt samma saker som en bilen jag skrev om igår en el motor batterier mottagare stördämpare osv. med denna bil har jag tävlat med 2 gånger, första tävlingen så sl...

Av emil magnusson - 6 februari 2013 19:00


Ja nu ska jag säga vad för olika bilar jag kör av mina radiobilar och jag kommer lägga upp en bil av olika modell per dag.        Detta är en bil som heter 1:10 el touring, och som ni hör på namnet så går den på el och när det är en touring bi...

Av emil magnusson - 6 februari 2013 13:45


Vad händer på tisdag jo jag skrev igår att jag skulle skriva vad som händer då? Jo jag fick en fråga ifrån min underbara vän Anton ifall jag ville följa med och se hockey i linköping match mellan LHC mot skellefteå och det är på Tisdag och hans far...

Av emil magnusson - 6 februari 2013 07:00

God morgon på er där ute   Det var skönt att sova efter igår hade ont i kroppen så man fick ont när man gick men idag är det bättre. senare kommer jag skriva om: - Vad som händer på tisdag - om lite modeller av radiostyrdabilar finns olika ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards